κλαφτα

Σάββατο, 26 Ιουλίου 2014

Αγαπημένο μου ημερολόγιο!

Γεια σας!Σήμερα θα σας γράψω ένα διαφορετικό άρθρο,στο οποίο θα σας πω πως πέρασα μερικές μέρες μέσα σε αυτόν το μήνα.Δραστηριότητες,φαγητό,αγορές και η γνώμη μου για κάποια προϊόντα.Ήθελα να σας μιλήσω ειδικά για τις δραστηριότητες που κάνω πλέον και με βοηθούν μαζί με τη διατροφή μου να χάνω κιλά.
Γενικά αυτές τις μέρες έκανα πολλές δραστηριότητες,αρχικά κολύμπι,το οποίο γυμνάζει όλο το σώμα,περπάτημα και τρέξιμο και αύξησα τον χρόνο στο όργανο γυμναστικής που έχω στο σπίτι,ενώ πριν δεν μπορούσα να το κάνω αρκετά.
Μαγείρεψα ξανά στο σπίτι!Δεν είμαι τεμπέλα απλά με την ζέστη νοιώθω πως δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Αγαπώ τον χειμώνα!Τόσο καιρό με τη διατροφή έχω βαρεθεί τα ψητά κρέατα ή ακόμα και ψάρια με σαλάτα,έτσι βρήκα ένα τρόπο για να τρώω κανονικά το γεύμα μου,χωρίς να ξοδεύω έξω.Έκοψα μικρά κομμάτια το κρέας ή το ψάρι και όσα λαχανικά είναι εύκολο να κοπούν και τα έβαλα σε ξυλάκια απο σουβλάκι και τα έψησα.Με τα κατάλληλα μπαχαρικά και τη σωστή ποσότητα λαδιού γίνονται υπέροχα,ακόμα και για ένα γεύμα με καλεσμένους.Σκέφτομαι να φτιάξω και με φρούτα κάποια στιγμή ή ακόμα διάφορα τρόφιμα που τα βουτάμε σε σπιτικές σως.
Στη διαδρομή που έκανα για περπάτημα,έφτασα μέχρι την Ερμού.Με λίγη βοήθεια και απο το τραίνο βέβαια.Αφού ήμουν εκεί και είχα λίγα χρήματα,δεν άντεξα και αγόρασα μερικά πράγματα.Οι εκπτώσεις γενικά μου φάνηκαν καλές,αλλά δεν είχα μεγάλη ανάγκη σε πράγματα και έτσι πήρα λίγα και καλά,όσα χρειαζόμουν.Αγόρασα απο τα Hondos Center και την εταιρεία Essences την BB Cream,το κιτ για τα φρύδια και μια ξύστρα.Αγόρασα ένα βραχιόλι και ένα κολιέ που είχα βάλει στο μάτι απο καιρό και τα βρήκα σε ένα μικρό αλλά υπέροχο μαγαζί.Μερικά πράγματα απο το Tiger και δυο μπλούζες μια μπλε και μια μαύρη.Πήρα επίσης και ένα mp3,γιατί μου χάλασε το προηγούμενο και το χρειάζομαι για το τρέξιμο.
Τέλος,θα σας μιλήσω για μερικά προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτές τις μέρες.Decubal,foot cream.Λέει πως την βρίσκουμε μόνο στα φαρμακεία,αλλά εγώ την πήρα απο το Glowbox Ιουλίου.Είναι χωρίς άρωμα,χρωστικές και parabens.Έχει υπέροχη υφή και το δέρμα μου την απορροφά άμεσα.Την χρησιμοποιώ δυο φορές τη μέρα και έχει αποτέλεσμα.Επίσης μέσα στο Glowbox βρήκα και ένα μανό απο την Avon,τη σειρά Gel finish.To χρώμα που μου έτυχε ταιριάζει περισσότερο στον χειμώνα,αν και έχω βάψει ήδη τα νύχια των ποδιών μου.Μου έχει κρατήσει 6 μέρες,χωρίς βάση και τop coat,όπως λέει.Ένα άλλον προϊόν που χρησιμοποίησα είναι το gel καθαρισμού για το πρόσωπο απο την Bioten.Σε αυτό με ενόχλησε αρκετά το άρωμά του,αλλά έκανε σαπουνάδα και καθάριζε αρκετά  καλά το πρόσωπό μου,χωρίς να με τραβάει και να με τσούζει μετά.Αρκετά συχνά πέρα απο την περιποίηση του προσώπου μου,χρησιμοποιώ και μαντιλάκια ντεμακιγιάζ,ως μια πιο πρόχειρη λύση,σε κάποιο πιο φυσικό μακιγιάζ.Αυτά τα πήρα απο το Jumbo και μου αρέσει αρκετά το άρωμά τους.Σίγουρα θα τα πάρω ξανά.Όσον αφορά το μακιγιάζ ,λάτρεψα το bronzing απο τα Η&Μ.Θέλει ήπιες κινήσεις στην τοποθέτησή του,αλλά αφήνει ένα υπέροχο χρώμα πάνω στα σημεία που πρέπει,χωρίς να φαίνομαι αφύσικη και έχει μια αρκετά καλή διάρκεια.
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το άρθρο.Τα λέμε σύντομα.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!






1 σχόλιο:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή