κλαφτα

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014

Αγαπημένο μου ημερολόγιο!

Γεια σας!Θα αφήσουμε τα μαθήματα μακιγιάζ στην άκρη αυτή τη φορά και θα σας μιλήσω για πράγματα που μου αρέσουν.Αρχικά θα σας μιλήσω για τη σχολή που πάω.Δεν περίμενα οτι θα ήταν τόσο καλά.Όποτε πάω περνάω υπέροχα και μαθαίνω πάρα πολλά.Είναι μια σχολή με τέχνες,όπως ζωγραφική,ψηφιδωτό,θέατρο,μουσική και χορό.Εκτός απο τα μαθήματα υπάρχουν και σεμινάρια.Για να μην σας γράφω πολλά,θα ήταν καλύτερο να δείτε πληροφορίες στη σελίδα της σχολής http://www.ashinart.com/ ή να περάσετε απο κει.Εγώ για φέτος επέλεξα να κάνω μαθήματα:κόσμημα,χειροτεχνία,φωτογραφία,fashion desing,ραπτική,ψηφιδωτό και ζωγραφική.Για την επόμενη χρονιά άφησα τα σεμινάρια και ίσως μερικά μαθήματα ακόμα.
Μαζί με τα πράγματα τις σχολής που έπρεπε να αγοράσω,έκανα και μερικές άλλες αγορές.Οι αγορές που έκανα ήταν του μήνα Σεπτεμβρίου και μερικά απο αυτά τα χρειαζόμουν,είτε γιατί μου είχαν χαλάσει,είτε γιατί τα είχα πετάξει σε ξεκαθάρισμα.Βέβαια πήγα και στο ΙΚΕΑ που είχα πολύ καιρό να πάω και βρήκα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για το σπίτι.Εκτός απο τα ΙΚΕΑ,πήγα στα Sephora,στο Hondos Center,στο κατάστημα της Lovie στο σταθμό του μετρό στη Συγγρού και στα Τiger.Ελπίζω αυτές οι αγορές να είναι οι τελευταίες μέχρι τη μετακόμιση στο καινούργιο σπίτι.
Μετά απο αρκετό καιρό και αφού είχα δοκιμάσει πολλά νεράκια ντεμακιγιάζ βρήκα αυτό που μου ταιριάζει και μου αρέσει περισσότερο.Με δυο βαμβάκια έβγαλα όλο το μακιγιάζ,αλλά δεν χρησιμοποιώ αδιάβροχο μακιγιάζ.Μυρίζει υπέροχα και δεν με πείραξε καθόλου στο δέρμα,ούτε με έτσουξε,ούτε με τράβηξε.Είναι το νεράκι ντεμακιγιάζ της Lovie με ρόδι.Σίγουρα θα το επιλέξω ξανά,γιατί είναι και οικονομικό.
Τέλος,θα σας μιλήσω για τη μετακόμιση που ανέφερα και παραπάνω.Είναι ένας στόχος που έχω βάλει.Θέλω να φύγω απο το κέντρο και να πάω κάπου με περισσότερο πράσινο και να μπορώ να ηρεμώ με τη φύση και τον αέρα και να έχω το δικό μου σπίτι,αλλά μόνο δικό μου και όχι κάποιο διαμέρισμα.Αυτός είναι ένας μεγάλος στόχος,ξεκίνησα με μικρότερους στόχους και αφού κατάφερα να τους φτάσω,πάω για κάτι καλύτερο για μένα και αλλάζω σπίτι,αλλά και εργασία.Αυτό που θέλω να σας πω είναι να προσπαθείτε να κάνετε πραγματικότητα τους στόχους και τα όνειρά σας και όλα θα είναι καλύτερα γενικά στη ζωή σας.Για τη μετακόμιση και το καινούργιο σπίτι θα τα πούμε όταν όλα θα είναι έτοιμα.
(Η εικόνα αυτή δεν είναι δική μου,είναι μέσα απο το διαδίκτυο)

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το άρθρο.Τα λέμε σύντομα.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!

1 σχόλιο:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή