κλαφτα

Παρασκευή, 15 Μαΐου 2015

Σαββατοκύριακο με βιβλίο!

Γεια σας!Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα βιβλίο που έχω διαβάσει.Το είχα πάρει απο ένα bazaar βιβλίου και το επέλεξα γιατί μου άρεσε ο τίτλος του.Το βιβλίο αυτό είναι το "Όταν μου κράτησες πρώτη φορά το χέρι",της Maggie O'Farrell απο τις εκδόσεις "Το Μήλο".Μας δείχνει δυο ιστορίες που ενώνονται στο τέλος με έναν περίεργο και ενδιαφέροντα τρόπο.Η μια ιστορία αναφέρεται στο 1950 και η άλλη στην σημερινή εποχή.
 Περίληψη του βιβλίου
1950: Η Λέξι φεύγει απο το Ντέβον,για να μείνει και να εργαστεί στο Σόχο.Χτίζει τη ζωή της εκεί και γνωρίζει τον Ίνες Κεντ.
Σήμερα:Η Ελίνα μεγαλώνει το μωρό της και προσπαθεί να ισορροπήσει στα νέα δεδομένα της ζωής της,μαζί με τον άνδρα της,Τεντ.
Οι δύο ιστορίες αυτές θα ενωθούν προς το τέλος του βιβλίου και θα μας δώσουν τις απαντήσεις που χρειαζόμαστε,για να καταλάβουμε που αναφέρεται το βιβλίο. 
 Ενδιαφέρον βιβλίο,το διάβασα πολύ γρήγορα,αλλά μόνο προς το τέλος μου δημιούργησε συναισθήματα.Αυτό μάλλον έγινε,γιατί δεν έχω ζήσει τη δεκαετία του '50,ούτε είμαι μητέρα για να καταλάβω τι γινόταν εκείνη την εποχή και πως είναι να ζεις με το μωρό σου,αντίστοιχα.Είναι γραμμένο απλά και μπορείτε να το διαβάσετε εύκολα,σας το προτείνω για κάτι πιο χαλαρό.
Ελπίζω να σας άρεσε η πρόταση μου,ίσως να το βρείτε και να το διαβάσετε το Σαββατοκύριακο.Τα λέμε σύντομα.Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας!Γεια σας!




ΥΓ.Πλέον οι φωτογραφίες και τα κείμενα καλύπτονται νομικά.Προσοχή λοιπόν στις αντιγραφές.Αν θέλετε κάποιο κομμάτι απο το blog μπορείτε να μου το ζητήσετε με ένα μήνυμα!Σας ευχαριστώ και για αυτό!


3 σχόλια:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Instagram: http://instagram.com/tzotzoko/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να είχα την όρεξη να διαβάσω βιβλία! :-P χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως στο μέλλον!χαχα! :) Εγώ διαβάζω γιατί μετά τη δουλειά δεν έχω όρεξη για τίποτα άλλο!

      Διαγραφή