κλαφτα

Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Giveaway!

Γεια σας!Απο την στιγμή που έβαλα τον διαγωνισμό παρατηρώ μια κίνηση στο blog μου.Αυτό όμως που δεν βλέπω είναι οι συμμετοχές σας.Θα ήθελα να ακολουθήσετε τα βήματα σωστά.
1)Follow google+
2)like tzotzo's world facebook
3)Follow twitter 
4)Ένα σχόλιο σε αυτό το άρθρο!
Το giveaway ξεκίνησε την Κυριακή 24/5/2015 και θα τελειώσει Κυριακή 31/5/2015 και ισχύει μόνο για την Ελλάδα!Για ένα μόνο νικητή!Τα δώρα του διαγωνισμού είναι απο τα Dust and Cream,τα οποία αγόρασα με δικά μου χρήματα και τα επέλεξα για σας,όπως θα τα επέλεγα και για μένα!Βέβαια μερικά απο αυτά τα έχω ήδη και εγώ.

5 σχόλια:

  1. Έβαλα ξανά τον διαγωνισμό,για να παρακολουθώ πως πάει χωρίς το πρόγραμμα και την άλλη σελίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκανα όλα τα βήματα εκτός από το twitter γιατί δεν έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο δωράκι για την κοπελιά μου αυτό!ειμαι μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή